5 תשובות
אני אוהבת את הסולו גיטרה מenter sandman של מטאליקה
thin lizzy-killer on the loose
הוא קשה אבל sweet child o mine אבל לא ההתחלה
run to the hills
^

לא יותר מדי חרוש
stairway to heaven של led zeppelin חרוש
תנגן:
hearts on fire-bow wow
^^ זה סולו טוב אבל זה חרוש רצח אז כיאלו אל תנגן את זה בחנות גיטרות