3 תשובות
אני אהבתי לפי דעתי פחות טוב מהראשון אבל עדיין אחלה סרט
סרט ענק!!!
תעשו לעצמכם טובה ותראו את הסרט venom 2!!!
הוא הlethal protector שתלוי לי על הקיר!!!! גדלתי על הדמות carnage ועשו אותה בצורה טובה במסך, לדעתי carnage היה אמור להיות קטן בהרבה יותר מהמימדים שלו ובקושי שמעתי אותו שואג כמו בultimate spider-man [2005] game.
סרט נדיר
יש קטע קצת מפחיד אבל לדעתי תראי זה אחד הסרטים