9 תשובות
נחמד לא יותר
מלחיץ
חמוד ביותר
נחמד.
זה סרט סבבה כולם ממש אוהבים אותו אבל אני לא מבינה את ההייפ
נחמד כן ולא יותר יש סרטים יותר יפים
זה היה סך הכל אחלה לא ממש התלהבתי כי הם לא עשו את וונום נבל הם עשו אותו סוג של גיבור זה ביאס רצח
בסדר כזה יש יותר טובים
סרט טוב