9 תשובות
לא, קרמבו דורש יכולות אפייה ובישול קצת יותר גבוהות משל מתחילים
כן תעשי מה שבא לך תתנסי ותלמדי
כן תכין נגיד כל שבוע וכל פעם תשפר את התוצאה שלך עד שיצא לך מושלם
שואל השאלה:
ככה עשיתי עם העוגיות
אני עשיתי ככה עם גלידה ואבא שלי עשה עם מקרונים. זה שווה את זה
יאא אני גם ציליאקית(מכינה ליטרלי כל דבר שזז לעצמי)...האמת ניסיתי הרבה דברים וקרמבו זה לא הכי מוצלח זה קל מבחינת מתכונים לעוגיה למרנג וכו אבל אין לזה את הטעם המקורי
שואל השאלה:
כן ברור):
שואל השאלה:
ותני כיף! עם איזה עוגייה עשית? אני מתלבט בין העוגיות שוקולד צ'יפס לעוגיות פתי בר בלי גלוטן/:
האמת הכנתי גם את העוגיות(לקחתי מתכון של קרין גורן ופשוט החלפתי את הקמח) אבלל כל עוגיה תעבוד הפתי בר אחלה ונטרלית אבל היא טיפה קשה לזה נראה לי ושוקולד ציפס תלוי איזה אבל שניהם סבבה לגמרי