8 תשובות
אם זה היה ממש בולט בטוח שמישהי הייתה אומרת לך.. כנראה שלא שמו לב
מה מביך תירגעי זה כלום,תנשמי
האל בסדר הכל בסדר תרגעי אף אחד לא שם לב לזה באמת ואם שמו לב הם כנראה שהיו אומרים לך
לא מביך,אם לא אמרו לך על זה כלום אז הכל בסדר. (אני בטוחה שחברה טובה אחת הייתה אומרת לך על זה משהו אם היא הייתה רואה)
אז הכל בסדר,זה נורמלי:))
היי אין לך מה להתבייש, זה טבעי לגמרי, ובפעמים הראשונות עוד לא מכירים ככ לעומק, אז יוצא מצב שמתלכלך, ביג דיל. קחי איתך תמיד בגדי החלפה ופדים בתיק.
מניסיון
שואל השאלה:
זו לא פעם ראשונה אני בת שש עשרה קיבלתי בגיל אחת עשרה לול וידעתי שאני במחזור בגלל זה זה הפתיע אותיי^^
אנונימית
שטויות, לכל אחת זה קרה וזה לא נורא בכלל לול, אם לא העירו לך כנראה שלא ראו בכלל, תהיי רגועה
לא נורא זה טבעי
אנונימית