7 תשובות
להתחבר
את הולכת לעבוד,תעשי את העבודה ותחזרי הביתה,אם את עובדת עם עוד אנשים נסי ליצור איזו שיחה נחמדה,מה יש לך להפסיד
אחותי דווקא בגלל שאין לך שם חברים את צריכה להרגיש הכי משוחררת שיש.. אין לך את מי להרשים תעשי מה שבאלךך אל תשימי על אף אחד ותבואי בחיוךך כי את חופשיה מדעות של חברים ומכל החרא הזה
שואל השאלה:
אבל אני בטוחה שמרכלים עליי שם. אני חושבת שחושבים שאני מוזרה. אני ראיתי פעם מישהי שמסתכלת עליי ואמרת משהו לחברה שלה.. אני לא יכולה יותר. אנשים הם דבר רע כל כך
אבל אני בטוחה שמרכלים עליי שם. אני חושבת שחושבים שאני מוזרה. אני ראיתי פעם מישהי שמסתכלת עליי ואמרת משהו לחברה שלה.. אני לא יכולה יותר. אנשים הם דבר רע כל כך
אנונימית
ומה אכפת לך אם מרכלים אם תבואי בחיוך זה רק יעשה להם רעע כי הם חארות ואת לא כזאתת תיהיה נחמדה ויתחילו לאהוב אותך לא צריך להעלב מכל דבר הם גם בני אדם וכמו כמעט כולם מחפשים על מי לדבר תמידד
שואל השאלה:
אבל מה יש לדבר עליי? מה אני כל כך מוזרה? כאילו נמאס לי כבר.
אבל מה יש לדבר עליי? מה אני כל כך מוזרה? כאילו נמאס לי כבר.
אנונימית
בדיוק כמו שכתבתי תמיד יחפשו מה להגיד תריך להתעלם ולבוא בגישה טובה
באותו הנושא: