19 תשובות
מה? למה שתחסן ילדים בחיסון ניסיוני?
אנונימי
לא כולם חושבים שזה חיסון ניסיוני
אנונימי
מה זאת אומרת.. מנכ"ל פייזר בעצמו אמר "ישראל הפכה למעבדה של העולם"..
וכמובן שאם מסתכלים על המציאות ניתן לראות זאת..
וכמובן שאם מסתכלים על המציאות ניתן לראות זאת..
אנונימי
^
כמה אתם יכולים להשתמש בזה כבר
אולי תבין מה הכוונה שלו במקום להשתמש במשפט אחת
הכוונה שלו לא הייתה
ישראל עכשיו בודקת את החיסון ואז נשלח לכל העולם
היו בדיקות עוד לפני וניסו על אנשים עוד לפני
הכוונה שלו הייתה שבישראל הרשימות של האנשים
והדרך של הרפואה שלנו יותר מתקדמת
בעולם אין כמו אצלנו קופות חולים וכל זה
אצלנו כן
אז פייזר משתמשים בזה בשביל לראות האם זה שמחסנים מלא זה עוזר
או שלא
האם יש למישהו נזקים מהחיסון (ויש מלא חיסונים שיש להם נזקים זה לא רק בזה)
בישראל גם שילמו יותר בשביל לקבל את החיסונים
בניסוי לא משלמים בשביל לקבל אותו
עזבי את זה שגם בכל העולם חיסוני ילדים גם
וגם שהתחיל המבצע הביאו למדינות חיסונים
פשוט לנו יותר כי שילמנו יותר
ולשאלה אף חיסון לא משפיע על הילדים
חוץ מתופעות לוואי שהסיכויים לקבל אותם חזק נמוכים
ויותר גבוהים לקבל מפוסט קורונה
כמה אתם יכולים להשתמש בזה כבר
אולי תבין מה הכוונה שלו במקום להשתמש במשפט אחת
הכוונה שלו לא הייתה
ישראל עכשיו בודקת את החיסון ואז נשלח לכל העולם
היו בדיקות עוד לפני וניסו על אנשים עוד לפני
הכוונה שלו הייתה שבישראל הרשימות של האנשים
והדרך של הרפואה שלנו יותר מתקדמת
בעולם אין כמו אצלנו קופות חולים וכל זה
אצלנו כן
אז פייזר משתמשים בזה בשביל לראות האם זה שמחסנים מלא זה עוזר
או שלא
האם יש למישהו נזקים מהחיסון (ויש מלא חיסונים שיש להם נזקים זה לא רק בזה)
בישראל גם שילמו יותר בשביל לקבל את החיסונים
בניסוי לא משלמים בשביל לקבל אותו
עזבי את זה שגם בכל העולם חיסוני ילדים גם
וגם שהתחיל המבצע הביאו למדינות חיסונים
פשוט לנו יותר כי שילמנו יותר
ולשאלה אף חיסון לא משפיע על הילדים
חוץ מתופעות לוואי שהסיכויים לקבל אותם חזק נמוכים
ויותר גבוהים לקבל מפוסט קורונה
"אז פייזר משתמשים בזה בשביל לראות האם זה שמחסנים מלא זה עוזר
או שלא
האם יש למישהו נזקים מהחיסון (ויש מלא חיסונים שיש להם נזקים זה לא רק בזה)"
במילים שלך אמרת שבודקם אם זה עוזר או לא, שבודקים בעצם את רמת יעילות חיסון, זה חלק מניסוי.
גם בדיקת הנזקים כגון תופעות לווא רחוקות טווח וקרובות טווח - גם זה ניסוי. מנסים על האזרחים כאן!
במסמכים של פייזר היה כתוב בבירור שלא נוסה החיסון על נשים בהריון - ופה עידדו לחסן נשים בהריון עוד כשזה היה חדש.
ויש עוד ועוד מקרים.
זה לא ניסוי? אז מה זה?
או שלא
האם יש למישהו נזקים מהחיסון (ויש מלא חיסונים שיש להם נזקים זה לא רק בזה)"
במילים שלך אמרת שבודקם אם זה עוזר או לא, שבודקים בעצם את רמת יעילות חיסון, זה חלק מניסוי.
גם בדיקת הנזקים כגון תופעות לווא רחוקות טווח וקרובות טווח - גם זה ניסוי. מנסים על האזרחים כאן!
במסמכים של פייזר היה כתוב בבירור שלא נוסה החיסון על נשים בהריון - ופה עידדו לחסן נשים בהריון עוד כשזה היה חדש.
ויש עוד ועוד מקרים.
זה לא ניסוי? אז מה זה?
אנונימי
מה שבדקו לפני לא היה על כל סוגי האוכלוסיות, ולא נבדק לאורך זמן המספק את ממצאי בטיחות החיסון ו/או השפעתו ורמת יעילותו. שוב - קח לדוגמא את מה שעשו לנשים בהריון כאן.
אנונימי
^
ידוע שהחיסון עוזר
וידוע שאין מלא נזקים
הקטע וזה שתבין חכם גדול
זה ש-פה הרשימות של האנשים טובה מכל המדינות
בודקים איתו מה קורה עם הדברים
בעולם מחסנים גם
כן גם נשים בהיריון וגם ילדים
על ניסוי לא משלמים
קיבלנו יותר חיסונים כי שלמנו יותר
הכי קל לקחת משפט ולא להקשיב למשפטים האחרים
ידוע שהחיסון עוזר
וידוע שאין מלא נזקים
הקטע וזה שתבין חכם גדול
זה ש-פה הרשימות של האנשים טובה מכל המדינות
בודקים איתו מה קורה עם הדברים
בעולם מחסנים גם
כן גם נשים בהיריון וגם ילדים
על ניסוי לא משלמים
קיבלנו יותר חיסונים כי שלמנו יותר
הכי קל לקחת משפט ולא להקשיב למשפטים האחרים
^^
כרגע אתה אומר דברים שאתה לא יודע
החיסוני בני נוער נבדקו לפני אישור
החיסונים של הנשים בהיריון נבדקו לפני אישור
תבדוק לפני שאתה אומר דברים
כרגע אתה אומר דברים שאתה לא יודע
החיסוני בני נוער נבדקו לפני אישור
החיסונים של הנשים בהיריון נבדקו לפני אישור
תבדוק לפני שאתה אומר דברים
החיסונים עברו בדיוק אותם בדיקות כמו כל החיסונים
אתה יודע מה ההבדל
שפה לא לוקח שנים לממן אותם ולתת להם אישור רשמי
אנשים משתמשים במושג אישור חירום ולא מבינים מה עומד מאחורי זה
אתה יודע כמה שנים לקח ליצור חיסון לשפעת?
שנתיים (וזה גם בגלל שהם לא השתמשו במשהו קיים לעומת הקורונה שהשתמשו בטכנולוגיה של mrna) כל שאר השנים היו מחכים למימון ולאישור ועוד שנה לקבלת אישור רשמי
אישור חירום זה אישור למצב חירום שמקבלים מיימון יותר מהיר ואישור יותר מהיר
אבל הבדיקות הם אותם בדיקות
אתה יודע מה ההבדל
שפה לא לוקח שנים לממן אותם ולתת להם אישור רשמי
אנשים משתמשים במושג אישור חירום ולא מבינים מה עומד מאחורי זה
אתה יודע כמה שנים לקח ליצור חיסון לשפעת?
שנתיים (וזה גם בגלל שהם לא השתמשו במשהו קיים לעומת הקורונה שהשתמשו בטכנולוגיה של mrna) כל שאר השנים היו מחכים למימון ולאישור ועוד שנה לקבלת אישור רשמי
אישור חירום זה אישור למצב חירום שמקבלים מיימון יותר מהיר ואישור יותר מהיר
אבל הבדיקות הם אותם בדיקות
אני לא אומר שאני חכם גדול, אני רק מנסה להסביר את הדעה שלי.
"ידוע שאין מלא נזקים" - אי אפשר לדעת דבר כזה, לא עבר מספיק זמן כדי לדעת איזה נזקים נגרמו או יגרמו כתוצאה מהזריקה ומהטכנולוגיה עצמה.
בעולם מחסנים נשים בהריון וילדים, כן, אבל עודדו חיסון נשים בהריון כשזה התחיל עוד כאן בארץ - וכל זה בזמן שבמסמכי פייזר כתוב במפורש שהזריקה לא נוסתה על נשים בהריון.
"ידוע שאין מלא נזקים" - אי אפשר לדעת דבר כזה, לא עבר מספיק זמן כדי לדעת איזה נזקים נגרמו או יגרמו כתוצאה מהזריקה ומהטכנולוגיה עצמה.
בעולם מחסנים נשים בהריון וילדים, כן, אבל עודדו חיסון נשים בהריון כשזה התחיל עוד כאן בארץ - וכל זה בזמן שבמסמכי פייזר כתוב במפורש שהזריקה לא נוסתה על נשים בהריון.
אנונימי
^
אפשר לדעת
הגוף שלנו פועל מהר נזק לגוף יכול להשפיע גג עד חצי שנה שנה
אם החיסון באמת לא היה טוב כבר מזמן הרבה אנשים היו פה על הרצפה מתים
החיסונים של הנשים בהיריון בארץ התחיל אחרי בדיקה אתה אומר דברים שלא בדקת
בדקו את העניין וביררו ואמרו שזה בסדר
ועובדה שמחסנים עכשיו בעולם
אפשר לדעת
הגוף שלנו פועל מהר נזק לגוף יכול להשפיע גג עד חצי שנה שנה
אם החיסון באמת לא היה טוב כבר מזמן הרבה אנשים היו פה על הרצפה מתים
החיסונים של הנשים בהיריון בארץ התחיל אחרי בדיקה אתה אומר דברים שלא בדקת
בדקו את העניין וביררו ואמרו שזה בסדר
ועובדה שמחסנים עכשיו בעולם
דניאלהעבריין01 - תוכיח לי שאני טועה כדבריך.
"כרגע אתה אומר דברים שאתה לא יודע:
- החיסוני בני נוער נבדקו לפני אישור
תשובה: לא דיברתי על בני נוער בתשובותיי, אבל כן עשו ניסויים על בני נוער לפני שהתחילו לעשות כך בארץ, אבל אגיד שוב.. זה עדיין בגדר ניסוי, אפילו שאת "השלב הראשון" שלו עברו.
- החיסונים של הנשים בהיריון נבדקו לפני אישור
איפה נבדקו לפני האישור? זה התחיל פה בארץ כזכור לי. הוכח לי.
- תבדוק לפני שאתה אומר דברים"
שוב, תוכיח לי את טעותיי.
"כרגע אתה אומר דברים שאתה לא יודע:
- החיסוני בני נוער נבדקו לפני אישור
תשובה: לא דיברתי על בני נוער בתשובותיי, אבל כן עשו ניסויים על בני נוער לפני שהתחילו לעשות כך בארץ, אבל אגיד שוב.. זה עדיין בגדר ניסוי, אפילו שאת "השלב הראשון" שלו עברו.
- החיסונים של הנשים בהיריון נבדקו לפני אישור
איפה נבדקו לפני האישור? זה התחיל פה בארץ כזכור לי. הוכח לי.
- תבדוק לפני שאתה אומר דברים"
שוב, תוכיח לי את טעותיי.
אנונימי
^
דבר ראשון מוזמן לבדוק בעצמך אתה זה שמתעניין תבדוק
החיסונים של הנוער התחילו עוד לפני מבצע החיסונים זה עבר את כל הבדיקות שהיה צריך וקיבל את האישור המתאים לו
-------
אנחנו חוזרים לאותו נושא בסופו של דבר זכותך לא להתחסן
ומקבל את החלטתך
אבל אל תגיד דברים שאתה לא יודע שהם נכונים
דבר ראשון מוזמן לבדוק בעצמך אתה זה שמתעניין תבדוק
החיסונים של הנוער התחילו עוד לפני מבצע החיסונים זה עבר את כל הבדיקות שהיה צריך וקיבל את האישור המתאים לו
-------
אנחנו חוזרים לאותו נושא בסופו של דבר זכותך לא להתחסן
ומקבל את החלטתך
אבל אל תגיד דברים שאתה לא יודע שהם נכונים
"אתה יודע כמה שנים לקח ליצור חיסון לשפעת?
שנתיים (וזה גם בגלל שהם לא השתמשו במשהו קיים לעומת הקורונה שהשתמשו בטכנולוגיה של mrna) כל שאר השנים היו מחכים למימון ולאישור ועוד שנה לקבלת אישור רשמי"
זה לא רק עניין של מימון.. אני זוכר שמזמן אדם שמתעסק בתחום הסביר איך זה עובד.. יש כמה שלבים בניסוי, אני לא זוכר אותם אבל כל שלב חייב לקחת כמה זמן כדי באמת להראות את בטיחות החיסון וכו.
אם זה ממש מעניין אותך, אוכל לחפש את זה ולהראות לך.
שנתיים (וזה גם בגלל שהם לא השתמשו במשהו קיים לעומת הקורונה שהשתמשו בטכנולוגיה של mrna) כל שאר השנים היו מחכים למימון ולאישור ועוד שנה לקבלת אישור רשמי"
זה לא רק עניין של מימון.. אני זוכר שמזמן אדם שמתעסק בתחום הסביר איך זה עובד.. יש כמה שלבים בניסוי, אני לא זוכר אותם אבל כל שלב חייב לקחת כמה זמן כדי באמת להראות את בטיחות החיסון וכו.
אם זה ממש מעניין אותך, אוכל לחפש את זה ולהראות לך.
אנונימי
^
זה ממש לא בחיסון מה שאתה מדבר עליו זה בתרופות
וזה ממש שונה בין הדברים
תאמין לי שאני יודע איך הדברים האלה עובדים
שיהיה לך הורים רופאים
ומשפחה כזאת תדבר איתי
המיימון זה הבעיה ולפעמים יש דברים שלא מקבלים את המיימון אז כן
זה ממש לא בחיסון מה שאתה מדבר עליו זה בתרופות
וזה ממש שונה בין הדברים
תאמין לי שאני יודע איך הדברים האלה עובדים
שיהיה לך הורים רופאים
ומשפחה כזאת תדבר איתי
המיימון זה הבעיה ולפעמים יש דברים שלא מקבלים את המיימון אז כן
"הגוף שלנו פועל מהר נזק לגוף יכול להשפיע גג עד חצי שנה שנה" - ומי אמר לך את זה?
אם החיסון באמת לא היה טוב כבר מזמן הרבה אנשים היו פה על הרצפה מתים - מקווה מאוד שזה לא יקרה. כבר יש מקרים, אבל בגלל שלא בדקתי עליהם לא אכתוב כאן.
החיסונים של הנשים בהיריון בארץ התחיל אחרי בדיקה אתה אומר דברים שלא בדקת
- שוב פעם, תוכיח שטעיתי.
בדקו את העניין וביררו ואמרו שזה בסדר
ועובדה שמחסנים עכשיו בעולם
- זה תלוי באם אתה סומך על מה שאומרים לעומת המציאות או לא
אם החיסון באמת לא היה טוב כבר מזמן הרבה אנשים היו פה על הרצפה מתים - מקווה מאוד שזה לא יקרה. כבר יש מקרים, אבל בגלל שלא בדקתי עליהם לא אכתוב כאן.
החיסונים של הנשים בהיריון בארץ התחיל אחרי בדיקה אתה אומר דברים שלא בדקת
- שוב פעם, תוכיח שטעיתי.
בדקו את העניין וביררו ואמרו שזה בסדר
ועובדה שמחסנים עכשיו בעולם
- זה תלוי באם אתה סומך על מה שאומרים לעומת המציאות או לא
אנונימי
תראה לי מקור למה שאתה אומר שטעיתי.
אנונימי
"החיסונים של הנוער התחילו עוד לפני מבצע החיסונים זה עבר את כל הבדיקות שהיה צריך וקיבל את האישור המתאים לו "
אסיים בזה שאכתוב שוב פעם - כן התחילו את ניסויים על בני נוער בזריקות לפני מבצע החיסונים, וזה שזה קיבל אישור לא אומר שזה עדיין לא תחת גדר ניסוי.
כבר אמרתי את זה בתשובות הקודמות.
אסיים בזה שאכתוב שוב פעם - כן התחילו את ניסויים על בני נוער בזריקות לפני מבצע החיסונים, וזה שזה קיבל אישור לא אומר שזה עדיין לא תחת גדר ניסוי.
כבר אמרתי את זה בתשובות הקודמות.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכוון חיסון ראשון או שני(של פייזר)
אני מתכוון חיסון ראשון או שני(של פייזר)
באותו הנושא: