9 תשובות
מי ששונא ישנאו אותו
אי אפשר להכליל
אי אפשר להכליל
גזענות יש בכל מקום לא נראה לי שאנחנו בולטים לרעה
הם לא שונאים, הם לא מקבלים את זה! אסור לדתי להעליב או להשפיל אותם אם זה שהם "רעים" בעייניהם. בכל מקרה למה? כי אנשים נהנים לשנוא לפשוט לבקר את ההפך הגמור מהם.
קודם כל זו הכללה גסה, לא כל הדתיים ולא כל החרדים קוראים לחילונים אפיקורסים ושונאים כמו שכתבת.
העניין בהתנגדות לנישואים עם ערבים היא ההתבוללות, והעניין עם הקהילה הלהטב"ית זה האיסור מהתורה על משכב זכר, אבל יש הרבה דתיים וחרדים שמכבדים כל אדם באשר הוא.
התקשורת מעבירה מסר כמו שכתבת ואתה חושב בגלל זה שכל הדתיים והחרדים ככה, אבל התקשורת תמיד מראה את הקיצונים שבחברה, בכל חברה, אחרת אף אחד לא היה רואה חדשות כי זה לא היה מספיק ג'וסי ומעניין.
תצא ותראה איך יש הרבה דתיים וחרדים שמכבדים ודואגים לכל אדם באשר הוא ומתנדבים ועוזרים לכל אחד. הכי קל זה להכליל, לראות מה שהתקשורת מראה, ולא להפעיל מחשבה עצמאית.
העניין בהתנגדות לנישואים עם ערבים היא ההתבוללות, והעניין עם הקהילה הלהטב"ית זה האיסור מהתורה על משכב זכר, אבל יש הרבה דתיים וחרדים שמכבדים כל אדם באשר הוא.
התקשורת מעבירה מסר כמו שכתבת ואתה חושב בגלל זה שכל הדתיים והחרדים ככה, אבל התקשורת תמיד מראה את הקיצונים שבחברה, בכל חברה, אחרת אף אחד לא היה רואה חדשות כי זה לא היה מספיק ג'וסי ומעניין.
תצא ותראה איך יש הרבה דתיים וחרדים שמכבדים ודואגים לכל אדם באשר הוא ומתנדבים ועוזרים לכל אחד. הכי קל זה להכליל, לראות מה שהתקשורת מראה, ולא להפעיל מחשבה עצמאית.
אנונימית
ביום שאתה תבין למה אני 'גזענית', דבר אליי.
בעצם אכתוב את זה עכשיו.
"שונאים גייז"- איך אני אוהבת אנשים שאומרים את זה. באמת, אנשים כאלה הם אנשים באמת אחלה, אבל בוא אני אגיד לך משהו, אנחנו לא שונאים אנשים מהקהילה. אנחנו מכבדים כל אדם באשר הוא. יש הבדל גדול בין שונא ללא תומך.
מצטערת לבשר, אך איני שונאת אנשים הומואים. אני פשוט לא תומכת בהם. ואתה יודע למה? בגלל שכתוב בתורה שמשכב זכר זה אסור.
ואם כתוב בתורה שאני מאמינה בה שאסור, ואנשים נמשכים למין שלהם, אני לא שונאת אותם. אני פשוט לא תומכת בהם. (ואותו דבר בקשר לשאר הדתיים. ובוא אספר לך עוד משהו, רוב הדתיים כפי שניתן לראות באתר זה, תומכים בקהילה הגאה.)
"שונאים ערבים שמתחתנים עם יהודים"- גם פה אותו הדבר. אנחנו לא שונאים, אנחנו פשוט לא תומכים. גם פה זה איסור. איסור התבוללות מה שנקרא.
"שונאים חילוניים וקוראים להם.."- שונאים חילוניים? חחח זה הדבר האחרון שיש לי לשנוא.
אתה מתכוון חילוניים שונאים אותנו. לך תראה פה שאלות על חרדים/דתיים, ואז תראה מה זה שינאה.
שינאה אומר לי. אתה בכלל יודע כמה שינאה יש פה לחרדים??
שינאה מיותרת. שינאת חינם מיותרת.
התקשורת הרסה לכם את החיים.
במקום לכתוב דברים שגויים, תנסה להבין למה אנחנו "שונאים" אותם.
בעצם אכתוב את זה עכשיו.
"שונאים גייז"- איך אני אוהבת אנשים שאומרים את זה. באמת, אנשים כאלה הם אנשים באמת אחלה, אבל בוא אני אגיד לך משהו, אנחנו לא שונאים אנשים מהקהילה. אנחנו מכבדים כל אדם באשר הוא. יש הבדל גדול בין שונא ללא תומך.
מצטערת לבשר, אך איני שונאת אנשים הומואים. אני פשוט לא תומכת בהם. ואתה יודע למה? בגלל שכתוב בתורה שמשכב זכר זה אסור.
ואם כתוב בתורה שאני מאמינה בה שאסור, ואנשים נמשכים למין שלהם, אני לא שונאת אותם. אני פשוט לא תומכת בהם. (ואותו דבר בקשר לשאר הדתיים. ובוא אספר לך עוד משהו, רוב הדתיים כפי שניתן לראות באתר זה, תומכים בקהילה הגאה.)
"שונאים ערבים שמתחתנים עם יהודים"- גם פה אותו הדבר. אנחנו לא שונאים, אנחנו פשוט לא תומכים. גם פה זה איסור. איסור התבוללות מה שנקרא.
"שונאים חילוניים וקוראים להם.."- שונאים חילוניים? חחח זה הדבר האחרון שיש לי לשנוא.
אתה מתכוון חילוניים שונאים אותנו. לך תראה פה שאלות על חרדים/דתיים, ואז תראה מה זה שינאה.
שינאה אומר לי. אתה בכלל יודע כמה שינאה יש פה לחרדים??
שינאה מיותרת. שינאת חינם מיותרת.
התקשורת הרסה לכם את החיים.
במקום לכתוב דברים שגויים, תנסה להבין למה אנחנו "שונאים" אותם.
זה לא מפתיע לצערי, בני אדם מטבעם מפחדים וסולדים ממי ששונה מהם, דת רק מחזקת את זה ומצדיקה את זה כביכול
אני דתייה ואני לא שונאת גייז או חילונים או ערבים שמתחתנים עם יהודים כל אחד יחיה את החיים שלו ויעשה מה שטוב לו ולדעתי זה סתם הכללה
תירגעו , הוא סתם נתן דוגמא לגזענות שעושים פה...
אתה יהודי חדש? היהדות תמיד הייתה בדלנית ואליטיסטית, הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב. זו הסיבה לחלק מהאנטישמיות כלפי היהודים, בכל מקום בו הם היו הם התארגנו בקהילות אוטונומיות, ונחשבו זרים.
באותו הנושא: