3 תשובות
וון איי וואז
מושלם, האמת אחד השירים האהובים עליי לאחרונה
נחמד. לא יכנס לפלייליסט שלי אבל נהניתי ממנו. יש לו פוטנציאל אם יעשו לו קאבר כבד כזה עם הרבה תופים או משהו
באותו הנושא: