3 תשובות
שנייה אני שומעת , שבת שלום נסיך, רגע
.
.
.
אני לא מתחברת לסוג הזה של שירים אבל זה סבבה
שואל השאלה:
לא, אני תמיד שואל שאלות כאלה ולא מוחקים^