2 תשובות
תשמעי, בלי קשר לפסטיגל אם את חושבת יש סיכוי שהבדיקה שלך תצא חיובית אז תעשי אותה כבר מעכשיו, זה לא קשור לפסטיגל..
עדיף לך לא ללכת לפסטיגל מאשר לסכן כל מי שיהיה שם לא?
ובלי קשר, כבר עדיף חיסון.
עדיף לך לא ללכת לפסטיגל מאשר לסכן כל מי שיהיה שם לא?
ובלי קשר, כבר עדיף חיסון.
זה לא מספיק החיסון השני.
צריך לעשות בדיקה מהירה של 24 שעות.
ובלי קשר תעשי חיסון זה לא שלא עשית חיסונים בכלל
צריך לעשות בדיקה מהירה של 24 שעות.
ובלי קשר תעשי חיסון זה לא שלא עשית חיסונים בכלל
באותו הנושא: