15 תשובות
לדעתי כדאי. בהצלחה
כן
תתחסני
לא החיסון זה סתם חארטה
מה שמרגיש לך לנכון. תחקרי לפני על החיסונים ועל תופעות הלוואי ותבדקי אם את מוכנה לקחת בחשבון את התופעות לוואי ולהתחסן.
לדעתי כן, גם אני התחתנתי לא מזמן ולא מרגישים כלום
ממש לא. הוקורנה לא מסוכנת לצעירים, ולא חסר צעירים שקיבלו דלקת בשריר הלב בגל החסיון הזה. אז בשביל מה לקחת סיכון מיותר?
מסכימה עם תוצאה
לא ממליצה לך בכלל להתחסן.
לא ממליצה לך בכלל להתחסן.
אני התחסנתי ואני מחכה כבר לחיסון השני זה יציל אותנו ויגן עלינו גם אם נמות נמות כולנו ביחד(בצחוק לא נמות הכח טוב) (:
אנונימית
לא
^בעוד שנתיים שלוש אנשים יפלו כמו זבובים בגלל החיסונים
ממש לא
אין לך ברירה בגלל המדינה. ואני לא ממליץ לך להתנגד.
אבל תסתכלי על הצד החיובי -> אם מסתבר שהחיסון פוגע באנשים אז כולם אכלו אותה ביחד :)
אבל תסתכלי על הצד החיובי -> אם מסתבר שהחיסון פוגע באנשים אז כולם אכלו אותה ביחד :)
באותו הנושא: