8 תשובות
את אוכלת חלבון בכל ארוחה? וכמה חלבון את אוכלת בכל יום? את בגרעון קלורי? מי המאמן שלך? מי בנה לך תפריט? מתי בפעם האחרונה התקדמת עם המשקולות למשקל כבד יותר?
יכול להיות שאתה לא אוכל מספיק חלבון אתה צריך 1.6- 2.2 גרם חלבון כל קילו בגוף
וזה גם תלוי אם אתה עושה אימוני כוח או אירובי
שואל השאלה:
אני עושה מלא אימוני כוח ואירובי, הרבה ריצות הרבה קארדיו איגרוף וכאלה, הרבה משקולות כבדות וגם תרגילי משקל גוף. אוכל הרבה חלבון יחסית אבל אני פושט לא אוכל הרבה בכללי בגלל הדיאטה שתזונאית בנתה לי.
אני עושה מלא אימוני כוח ואירובי, הרבה ריצות הרבה קארדיו איגרוף וכאלה, הרבה משקולות כבדות וגם תרגילי משקל גוף. אוכל הרבה חלבון יחסית אבל אני פושט לא אוכל הרבה בכללי בגלל הדיאטה שתזונאית בנתה לי.
לא ראיתי שרשמת 4 חודשים חיטוב לוקח יותר מ4 חודשים לרוב בתכלס זה משתנה מבן אדם לבן אדם
קודם כל שאפו אחי, 12 קילו זה הישג רציני. מה הגובה שלך? יכול להיות שאתה צריך לרדת עוד כדי להגיע למה שאתה רוצה. אם אתה רוצה ריבועים אז לזה תצטרך לרדת אולי עוד 10 קילו.
את עושה יותר מדי אירובי, אירובי לא מרזה לא בונה שריר ולא שורף קלוריות
בטח שלא ריצות
אם את לא אוכלת מספיק חלבון זה הבעיה העיקרית שלך לדעתי, את אוכלת לפחות 100 גרם כל יום?
בטח שלא ריצות
אם את לא אוכלת מספיק חלבון זה הבעיה העיקרית שלך לדעתי, את אוכלת לפחות 100 גרם כל יום?
מי שמעליי
זה לא נכון מה שאמרת על אירובי שזהה לא שורף קלוריות כי זה כן שורף וזה שורף די הרבה
חוץ מזה אני מסכים איתך
זה לא נכון מה שאמרת על אירובי שזהה לא שורף קלוריות כי זה כן שורף וזה שורף די הרבה
חוץ מזה אני מסכים איתך
באותו הנושא: