4 תשובות
זה טעים
אנונימית
שואל השאלה:
יש לזה טעם נחמד אבל לא זה העניין
יש לזה טעם נחמד אבל לא זה העניין
כי באלך. זה סיבה מספיק טובה, בהצלחה
הם כרגע תומכים כלכלית במפעל שמעסיק מאות אנשים והחרם הוא של החברה הלאומית ולא דל החברה בארץ
באותו הנושא: