27 תשובות
ברכותיי, יש לך חברה אמיתית.
מה לעשות? תנשקי לה את שני הרגליים על כך.
מה לעשות? תנשקי לה את שני הרגליים על כך.
אני לא יודעת עם היא חברה טובה או לא כאילו היא רצתה לעזור לך אבל עדיין
אנונימית
חברה אמיתית תודי לה על זה
היא רצתה לעזור לך..
אני לא מצליחה להבין איך היא חברה אמיתית
אנונימית
קשה לי להבין אם היא חברה אמיתית לקרוא למשטרה? מה העזרה פה?
למה לא לספר להורים? למה צריך להביך אותך ככה
למה לא לספר להורים? למה צריך להביך אותך ככה
אנונימית
סך הכל חתכת
אנונימית
אתן עדיין לא מצליחות להבין את העובדה שהיא הצילה את החיים של החברה שלה?
אם לא היה לה אכפת מספיק היא לא הייתה מדווחת, וצריך אומץ בשביל להתקשר למשטרה ולעשות צעד כזה.
אם לטענתך^^ מדובר בבושות מול ההורים ו"להביך אותה", אז למה שתחתוך מההתחלה? היא קיבלה את מה שמגיע לה, ומגיע לה עזרה וסוף לפגיעות העצמיות.
אם לא היה לה אכפת מספיק היא לא הייתה מדווחת, וצריך אומץ בשביל להתקשר למשטרה ולעשות צעד כזה.
אם לטענתך^^ מדובר בבושות מול ההורים ו"להביך אותה", אז למה שתחתוך מההתחלה? היא קיבלה את מה שמגיע לה, ומגיע לה עזרה וסוף לפגיעות העצמיות.
אני יכולה להבין את זה אבל עדיין לא הכי נראה לי שאני מבינה כאילו אוקיי הצלת אותה אבל לפני זה ניסית לעזור לה לפני שהזמנת את המשטרה
אנונימית
עד שתצליחי לעזור לה ולקחת את מלוא תשומת הלב שלה, ברוב המקרים היא עלולה לאבד יותר דם ולמות במידה והיא בשעת מעשה, אין לך מושג מה היא עושה לעצמה.
אבל לא בטוח
אנונימית
בכל זאת היא סך הכל חתכת לעצמה ואם זה הגיע לזה כנראה שהיא רצתה את זה לא?
אנונימית
היא אמנם רצתה לפגוע בעצמה בשביל לא להרגיש יותר.
הדבר לא אומר שלא מגיע לה לקבל עזרה ולהשאר למות. כל עזרה תהיה תהיה טובה יותר מאשר החיים שהיא עוברת כרגע.
אני מדבר מתוך ניסיון אישי, ארוך ומייגע. אתם לא רוצים להיות שם.
הדבר לא אומר שלא מגיע לה לקבל עזרה ולהשאר למות. כל עזרה תהיה תהיה טובה יותר מאשר החיים שהיא עוברת כרגע.
אני מדבר מתוך ניסיון אישי, ארוך ומייגע. אתם לא רוצים להיות שם.
"בסך הכל חתכת את עצמך" אלה תגובות המעידות על אפס באינטילגנציה הרגשית שלכם
כנראה שאתם לא מודיעים מה הסיבות שאדם חותך ולאן זה יכול להתדרדר
כנראה שאתם לא מודיעים מה הסיבות שאדם חותך ולאן זה יכול להתדרדר
אנונימית
יכול להיות אבל גם יכול להיות שלא מה אם הטיפול לא יעזור ורק יחמיר את המצב?
אנונימית
אני יודעת למה אדם חותך בשביל להרגיש טוב עם עצמו או בשביל למות
אנונימית
ותאמיני לי אני חכמה פשוט זה נכון לא צריך לעשות מזה מהומה
אנונימית
אני חושב שברגע שבן אדם מגיע למצב שהוא קרוב להתאבדות בחדר שלו, כל עזרה מקצועית, בעתיד, עם הזמן, תשקם אותו ותעזור להם.
אבל לא חייב בחדר אפשר גם במקלחת
ועוד הרבה מקומות זה לא כל כך נוראי אם בן אדם אחד ימות נכון כי ככה בחיים שלו היו יותר טובים
ועוד הרבה מקומות זה לא כל כך נוראי אם בן אדם אחד ימות נכון כי ככה בחיים שלו היו יותר טובים
אנונימית
מבין
אנונימית
אנונימית סליחה על זה אבל את סתומה או משהו? מה שה פחות בן אדם אחד?!
היא ניסתה לעזור לך את צריכה להודות לה אולי המשטרה הייתה מיותרת אבל יכול להיות שללא המשטרה ההוירם לא היו מאמינים
תשמרי עליה, זו חברה אמיתית.
1. היא ניסתה לעזור, גם אם זה נראה לך מביך. היא הקריבה את הקשר שלכן בשביל הבטחון האישי שלך. היא ידעה שיש סיכוי שלא תדברי איתה אף פעם, ובכל זאת היא עשתה את זה כי היא אצתה שתיהיי בטוחה.
2. זה לא נשמע כאילו את כועסת, ואולי שאת אפילו מבינה אותה.
אז אלא אם את הופכת את זה למביך, זה לא יהיה מביך.
3. אני הייתי ממליץ לומר לה תודה ולחבק אותה, כי היא עשתה את זה מאהבה אלייך, והיא לא עשתה שום דבר רע בתכלס.
2. זה לא נשמע כאילו את כועסת, ואולי שאת אפילו מבינה אותה.
אז אלא אם את הופכת את זה למביך, זה לא יהיה מביך.
3. אני הייתי ממליץ לומר לה תודה ולחבק אותה, כי היא עשתה את זה מאהבה אלייך, והיא לא עשתה שום דבר רע בתכלס.
זה כן רע היא גרמה לה לא לעשות את מה שהיא רצתה ועוד משהו כן זה יהיה מביך
אנונימית
היא ניסתה לעזור לך, זה לא מביך גם תיפגשי איתה שוב
מה היא חתכה? פרות ירקות יענו?
אנונימי
באותו הנושא: