30 תשובות
בין 20 ל30
מעל 20
69 זה הגיל
24 או 25
בין 25-30
21/22/23
26 ככה
12
23-30
בכנות?
פשוט בגיל שבו ארגיש בנוח עם בת הזוג שלי ואהיה בטוח ביכולת שלנו כהורים, אם נרצה בכלל, ובגיל שבו נוכל להחזיק את זה כלכלית בלי שזה יעצור אותנו מלהמשיך קדימה ולעשות דברים שאנחנו אוהבים.
אולי זה קצת אגואיסטי, אבל אני מרגיש שיש הרבה אנשים שמביאים ילד בגיל מוקדם יחסית, ואז הכל פתאום נהיה קשה יותר ומסובך.
אבל אני מניח שפשוט נחיה ונראה אם יהיה ומתי יהיה.
פשוט בגיל שבו ארגיש בנוח עם בת הזוג שלי ואהיה בטוח ביכולת שלנו כהורים, אם נרצה בכלל, ובגיל שבו נוכל להחזיק את זה כלכלית בלי שזה יעצור אותנו מלהמשיך קדימה ולעשות דברים שאנחנו אוהבים.
אולי זה קצת אגואיסטי, אבל אני מרגיש שיש הרבה אנשים שמביאים ילד בגיל מוקדם יחסית, ואז הכל פתאום נהיה קשה יותר ומסובך.
אבל אני מניח שפשוט נחיה ונראה אם יהיה ומתי יהיה.
11
אנונימי
40-50
אנונימי
20 ומשהו כי לא באלי להיות זקנה מדי כשהילד שלי יגיע לגיל ההתבגרות
25-35
פעם חשבתי ש22 כזה כדי להיות אמא צעירה אבל אז הבנתי שרק בגיל 20 מסיימים צבא וזה אומר שיש לי רק שנתיים של חופש בערך ;) ככה שאני לא אספיק לטייל בעולם ולהנות מהחיים
אז בסביבות 25-26
אז בסביבות 25-26
פינגווין מהורהר
ניראלי שאתה גבר לחתונה
ניראלי שאתה גבר לחתונה
אנונימית
מה גבר לחתונה בו??
אנונימי
מה לא?
אנונימית
12 שנוכל לעשות טיקטוק
כול אלה שאמרו 20 איך רואים שאתם קטנים מידי,אני בן 18 וגם אני חשבתי שאני אביא ילד בגיל 20 ומשהו אבל זה ממש משתנה שגודלים אני לא אביא לפני 30
אנונימי
תודה וזה, אנונימית xd
23 נראה לי
22 מספר טוב ויעיל.
תקשיבי אני רוצה לעבור לחו"ל
אז את יודעת..
מקווה שעד גיל 32 יהיה לי ילד/ילדה ראשון/ראשונה
אז את יודעת..
מקווה שעד גיל 32 יהיה לי ילד/ילדה ראשון/ראשונה
18
אנונימי
26-28
24-28
תלוי מתי אני אתחתן בערך שנה שנה וחצי אחרי שאני אתחתן אבל בסביבות 26 27
אנונימית
באותו הנושא: