3 תשובות
בהתחלה עם כל הסגרים זה היה יותר בעייתי
אבל עכשיו שכל המשק השתחרר ועם החיסונים כמעט ואין בעיה :)
אבל עכשיו שכל המשק השתחרר ועם החיסונים כמעט ואין בעיה :)
לאט לאט אנחנו חוזרים לשגרה אם שמת לב
אז אין בעיה בלהפגש או משהו בכלל לא
אז אין בעיה בלהפגש או משהו בכלל לא
אנונימי
אנחנו מדברים בוואטסאפ וכע יוצא לנו להיפגש למרות הקורונה הוא לא כזה רחוק (:
באותו הנושא: