3 תשובות
בהתחלה עם כל הסגרים זה היה יותר בעייתי
אבל עכשיו שכל המשק השתחרר ועם החיסונים כמעט ואין בעיה :)
לאט לאט אנחנו חוזרים לשגרה אם שמת לב
אז אין בעיה בלהפגש או משהו בכלל לא
אנונימי
אנחנו מדברים בוואטסאפ וכע יוצא לנו להיפגש למרות הקורונה הוא לא כזה רחוק (: