5 תשובות
מה-
שואל השאלה:
^חחח אני יודעת זה מוגזם, אני פשוט ממש רוצה להשקיע
אנונימית
דבר ראשון, למה את צריכה להשתמש פעמיים בכל שגרה, בוקר וערב, בשני סבונים לפנים? זה יותר מדי. גם ככה לפעמים זה מיותר לשטוף בסבון בבוקר, אז עוד פעמיים? וגם בערב? טו מאץ' טו מאץ' טו מאץ'...
דבר שני, נראה שאת משתמשת ביותר מדי רכיבים פעילים וזה עלול לפגוע במחסום העור ולגרות אותו... גם סבון עם חומצה גליקולית, גם סרום (שלא ציינת אילו רכיבים יש בו) ומעל הכל גם דואק! בדואק משתמשים בזהירות ובעדינות כדי לא לייבש את העור ולגרות אותו, זו משחה חזקה מאוד. לא הייתי מציעה להשתמש במשחה הזאת בשילוב עם סבון חומצות, *ובטח* שלא עם סרום חומצות ומעל הכל גם קרם טיפולי של הקוסמטיקאית....
תבחרי לך את המוצרים שאת רוצה להמשיך איתם, את בהחלט יכולה לעשות בימים מסוימים שגרה אחת ובימים אחרים שגרה אחרת.. רק לא הכל ביחד.. תסנני חלק מהמוצרים כי את בהחלט מעמיסה על העור שלך
ממליצה לדבוק בשגרה קצרה יותר של ניקוי פנים -> טיפול -> לחות (ומעל קרם הגנה בבוקר ואז איפור)
כן אפשר לעשות ניקוי כפול וזה בהחלט חיוני בשגרה הערב, בייחוד כשמתאפרים, אבל לא צריך בשביל זה שני סוגים של סבונים. תסירי קודם כל את האיפור במסיר איפור (באלם, שמן, מסיר איפור דו פאזי, מים מיסלריים וכו'), ואז סבון.
שואל השאלה:
תודה לכולם 3>
גם אני חשבתי שזה יותר מדי,
הרכבתי את זה עם חברה כי היא פשוט מבינה בזה יותר ממני אבל היא באמת ממש הגזימה..
אני אפנה לקוסמטיקאית שתעזור לי להרכיב שגרה נורמלית, תודה :)
אנונימית