9 תשובות
כן
אין לך כישרון בשירה.
סליחה.
אהבתי את הקול אבל לפי דעתי את צריכה להתאמן קצת בשירה
כן, את צריכה ללכת לפיתוח קול, יש לך קול שאת ממש יכולה לממש.
שואל השאלה:
הכל טוב אני רוצה לשמוע דעות כנות
אנונימית
שואל השאלה:
^bloody_dead
לול לא אמרת לפני רגע שאין לי כישרון בשירה?
אנונימית
הגזמתי טיפה, חח התכוונתי בשירה עצמה, קול יש לך.
את רק צריכה ללמוד איך לעבוד איתו.
לדעתי גם יש לך קול יפה ואת ממש יכולה לפתח אותו פשוט תלמדי איך כי אני לדוגמא ממש שונאת את העצירות האלה בקול
יש לך אחלה קול רק צריך קצת להיתאמן בשירה.
אבל בכללי הכל שלך מושלם.
את רק צריכה לדעת מתי לתת את הנוטס הגבוהים ומתי את הנמוכים וכו. כי את כל פעם בסולם אחר.
דבר נוסף שיוכל לעזור לך לשפר את השירה זה לשיר ביחד עם גיטרה ברקע (אם את.יודעת לנגן הכי טוב) כי אז את יכולה לנסות לעשות עם הקול שלך את הצליל של האקורד.
ואז זה יכול לשפר לך מאוד את השירה