4 תשובות
כי קשה לי.
הם יודעים שכואב אבל לעיתים מעדיפים מרוב שכואב לפגוע ולהכאיב לעצמם עוד יותר
זה דרך שלהם להתמודד עם דברים, אל תשפטי
אי אפשר לשלוט בעצמך מניסיון זה קשה וכן זה דרך להתמודד עם דברים
אנונימית
באותו הנושא: