4 תשובות
תחייכי
שואל השאלה:
ואם גם עכשיו לא יהיה לי מצב רוח? כי אני בתקופה קשה עכשיו סיימתי שירות לאומי ואני מתוחה
אנונימית
לחייך הכי צבוע אבל בואי אני אנסה לעזור לך
החיים של סבתא יכולים להגמר ברגע
צריך להעריך ולכבד
תשמחי ותרגישי שזה השנייה האחרונה איתה זה תמיד עובד עכשיו רציני יש כאלה שאין להם בכלל סבתות או משפחה בכללי תעריכי ותחייכי נסיכה!המון מזל טוב❤
מאמי תנסי לשמוח מכל רגע בחיים שלך זכית בהם ועכשיו תודי לה' שיש לך משפחה כזאת מדהימה תנסי לשמוח ובדיוק עכשיו יצאת לחופשי אחרי שירות לאומי את עכשיו צריכה ללכת ולהגשים את עצמך פה בדיוק החיים שלך פורחים תדאגי לעתיד שלך ואל תהיי בבאסה על ההווה