7 תשובות
סיכוי נמוך עם שלושת החיסונים
שואל השאלה:
כדאי להיפגש איתו או שלחכות לפחות עד שיעשה חיסון אחד
כדאי להיפגש איתו או שלחכות לפחות עד שיעשה חיסון אחד
אנונימי
סיכוי מאוד אבל מאוד נמוך
שואל השאלה:
אוקיי זה כבר טוב,
אני עובד בבית ספר וההורים שלי ברמת סיכון.
מה אומרים כדאי להיפגש איתו?
אוקיי זה כבר טוב,
אני עובד בבית ספר וההורים שלי ברמת סיכון.
מה אומרים כדאי להיפגש איתו?
אנונימי
אתה יכול להיפגש איתו באוויר הפתוח ולהיות עם מסכה
לא הבנתי אז בשביל מה עשית חיסון ?
אנונימית
אם אתה רוצה לשמור על ההורים שלך, עדיף לך לשמור מרחק של איזה מתר או שניים ממנו ולהיות עם מסיכה ואולי גם לבקש ממנו להיות עם מסיכה
באותו הנושא: