6 תשובות
דבר ראשון תרגעי
דבר שני תכיני רשימה של סדר עדיפויות של המשימות שלך
ואז תתחילי לעשות אותן לאט לאט, מקסימום לא תספקי קצת, תעשי מחר (אם יש אופציה)
תרגעי
מקווה שעזרתי! אני יודעת שתצליחי! d:
^ואל תשכחי לישון
אני באופן אישי שמה את עצמי דבר ראשון מעל כולם (לא נרקיסיסטית, לא במובן הזה) אז חשוב שתבני את זה גם!
קודם כל תנשמי עמוק , את לא צריכה להיות בחרדה תקראי לזה "עומס" אם יש לך אפשרות לבטל את זה שחברות שלך ישנו אצלך זה יעזור לך כי יש לך הרבה דברים לעשות ואת לא יכולה לעשות כל דבר בו זמנית .
תבקשי מאימא שלך או מאחותך שילמדו אותך איך לשים טמפון אני בטוחה שהן יעזרו .
תנסי לסדר טיפה את החדר שתרגישי פחות לחץ ותשאירי מקסימום את המזוודה לאחר כך .
לגבי החבילה עוברת תנסי לעשות אותה כמה שיותר מהר ונגיד יש לך אפשרות לשנות למשחק אחר אז תנסי לעשות משחק יותר פשוט . אבל אם לא אני בטוחה שתצליחי אני הייתי ממליצה לך לעשות את הדברים הדחופים יותר ואת האלה שפחות תעשי אותם בעוד כמה ימים.
אין לך מה להיות בלחץ ובחרדה הכל בסדר זה פשוט קצת "עומס"
מאחלת לך המון בהצלחה:)

נ.ב
לגבי החסרת ביטחון בגוף , אין לך מה להיות , את לא באה ליומולדת בשביל להיראות דוגמנית את באה להנות ואני בטוחה שחברות שלך אוהבות אותך כמו שאת למרות שאת לא כזאת לגבי עצמך .
אני גם חסרת ביטחון לגבי הגוף שלי ולגבי הרבה מאוד דברים אבל אני לומדת להשלים עם עצמי וזה מה שהכי משמח אותי
אוהבתת❤
שואל השאלה:
^^ דבר ראשון תודה רואים שממש השקעת בתשובה
דבר שני, אחותי בת שמונה חחח היא לא יודעת מה זה טמפון
דבר שלישי, יהיו שם גם בנים וזה עוד יותר מטריד אותי
דבר רביעי, הלכתי לכתוב לך בקיר תודות
אני מקווה שזה לא בעייתי אבל מה עם אימא שלך? היא לא יכולה להסביר לך ? או שזה אישי ..
כעיקרון אני יכולה להסביר לך אבל זה נורא אישי ואינטימי ועדיף שמישהי מהמשפחה שלך תסביר לך:)
שואל השאלה:
חחח אני כותבת לך שנייה בפרטי