10 תשובות
ממוצע מינוס
סבבה
זה לא הרבה בכלל ואפילו מעט מידי
אחלה דווקא רק שתנסי לא לוותר על ארוחת בוקר פעם הבאה
שואל השאלה:
אז לוותר על היוגורט/הפיצה?
אז לוותר על היוגורט/הפיצה?
אנונימית
לא למה את תרעבי
לא למה לוותר להפך תאכלי
זה בסדר גמור
מעט מדי
קצת מדי
אנונימית
באותו הנושא: