5 תשובות
הנבואה הייתה לאדיפוס אז
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימית
לא בטוחה שזה האורקל מדלפי אני חושבת שעדיף לרשום רק אורקל
שואל השאלה:
אבל האורקל ניבאה לאדיפוס, לא?
להורים ניבאו גורמים אחרים.. או שאני טועה?
אבל האורקל ניבאה לאדיפוס, לא?
להורים ניבאו גורמים אחרים.. או שאני טועה?
אנונימית
לא בטוחה בכלל אבל נראלי שהאורקל ניבאה להורים שלו כשהוא היה תינוק
באותו הנושא: