7 תשובות
שואל השאלה:
בגלל זה אני שואלת מה הממוצע כי יש חלק עם גוזיות חלק מידה גדולה וחלק מידה קטנה
בגלל זה אני שואלת מה הממוצע כי יש חלק עם גוזיות חלק מידה גדולה וחלק מידה קטנה
אנונימית
נו זה ככה כי כל אחת מתפתחת בצורה אחרת, לדוגמה אני עם מידה b75 מאז כיתה ז בערך ועכשיו אני י, ויש אצלי בנות שאפילו פחות ממני ויותר ממני זה ממש לא משנה
מניחה שa
בגיל הזה לרוב לובשים גוזיות
אבל זה באמת תלוי באישה
בגיל הזה לרוב לובשים גוזיות
אבל זה באמת תלוי באישה
b30-b50 משהו בסביבות הb, למרות שכולם בגיל הזה לא באותו מידה ולא אותו גוף וכו'
אין דבר כזה חזייה ממוצעת
כל אחת מתפתחת בקצב שונה
יש בנות עם מידה גדולה, יש בנות עם מידה קטנה, יש בנות שעדיין לא התפתח להן חזה עדיין
כל אחת מתפתחת בקצב שונה
יש בנות עם מידה גדולה, יש בנות עם מידה קטנה, יש בנות שעדיין לא התפתח להן חזה עדיין
אין דבר כזה לכל אחת יש גוף שונה שמתפתח אחרת
זה תלוי בכל אחת שלי c75
באותו הנושא: