6 תשובות
לדעתי אין ממש ממוצע
כי זה עניין של הורמונים ,גנים והתחפתחות
כי זה עניין של הורמונים ,גנים והתחפתחות
b
כל אחת ומה שיש לה יש לי חברות שאין להם כלום יש לי חברות שהם b ו-a אני נגיד בת 13 ואני c
אנונימית
b לדעתי
כל אחת וההתפתחות שלה...
אני 13 ומידה b ואמא שלי בגילי הייתה d או c
אני 13 ומידה b ואמא שלי בגילי הייתה d או c
אנונימית
באותו הנושא: