14 תשובות
אמאלה את כןתבת נדיר וזה מרגש ועצןב בטירוף
ואוו זה ממש מרגש
וואו אמאל'ה אני מפחדת שזה מה שקורה גם לי עכשיו ואת כותבת מהמםם
את כותבת מדהיםם ומרגש
את כותבת מהמם הרגשתי אני קוראת שיר ישן ויפה
ממש אהבתי
מרגשת ומקסימה :)
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם! :)
זה מדהים
וואו, באמת וואו. אני כל כך מזדהה, ואת כותבת וואו
אני מזדהה לגמרי עם הרגשות שמאחורי המילים, אבל לכתיבה עצמה לא יזיק שיפור.
ואוו, את כותבת מדהים ואני מאוד מזדהה שכמעט ירדו לי דמעות עברו כבר כמה שנים אבל התחושה לא נעלמת :(
צמרמורתת אמאא
מזדהה כלכך אני בוכה פה :'(