4 תשובות
וואו כתבת יפה חייב להגיד
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
זה מהמם והלוואי שהיה לי אומץ לשלוח דבר כזה ל"חברה הכי טובה לשעבר" שלי
כתבת יפה והזכרת לי שאני גם צריכה לכתוב לה משהו כזה הגיע הזמן
באותו הנושא: