4 תשובות
וואו כתבת יפה חייב להגיד
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
זה מהמם והלוואי שהיה לי אומץ לשלוח דבר כזה ל"חברה הכי טובה לשעבר" שלי
כתבת יפה והזכרת לי שאני גם צריכה לכתוב לה משהו כזה הגיע הזמן