6 תשובות
אם עברת ראיון, הם אמורים לשלוח לך אחרי כמה ימים, וגם אם לא התקבלת הם אמורים נראה לי להודיע לך...
פשןט תחזור אליהם אתה
פשןט תחזור אליהם אתה
תחפור עד שיקבלו אותך או שתדבר עם מישו אחראי כי הקטע של קבלה זה ממש בולשיט ,עשו לך ראיון?
אז תתקשר לתחנה באזור שלך ותבקש לעשות ראיון-
כנראה שלא התקבלת
תחכה גם אצלי עד שהודיעו לי עברו איזה ושבועיים וחצי
שואל השאלה:
לא עשו לי ראיון
לא עשו לי ראיון
אנונימי
באותו הנושא: