3 תשובות
כן. בהצלחה
שואל השאלה:
תודה אבל אין לי תסמינים או שהייתי ליד חולה מאומת או משהו אני צריכה לעשות בדיקה בשביל טיול מחר ועשיתי בדיקה של 24 שעות אתמול ועדיין לא קיבלתי תוצאות
תודה אבל אין לי תסמינים או שהייתי ליד חולה מאומת או משהו אני צריכה לעשות בדיקה בשביל טיול מחר ועשיתי בדיקה של 24 שעות אתמול ועדיין לא קיבלתי תוצאות
אנונימית
מעל גיל שתים עשרה וחודשיים זה עולה 52 שקל ולא יקבלו בלי תור
באותו הנושא: