7 תשובות
24 שעות
אני עשיתי בשישי וקיבלתי בשבת
אני עשיתי בשישי וקיבלתי בשבת
לרוב זה בבוקר שאחרי, הם אומרים עד 72 שעות מהבדיקה
עשיתי בבוקר וקיבלתי בערב של אותו יום
היו פעמיים שעשיתי ב12 בצהריים וקיבלתי בערב והיו פעמים שעשיתי בבוקר וקיבלתי בבוקר שאחרי
שואל השאלה:
עשיתי אתמול בצהריים ועדיין לא קיבלתי תוצאה אוף
עשיתי אתמול בצהריים ועדיין לא קיבלתי תוצאה אוף
אנונימית
זה הגיוני לאמא שלי לקח פעם אחת יומיים וחצי
24 שעות
באותו הנושא: