התחברות
הרשמה
אני מרגישה רע ממש בגלל משהו שאני לא אמורה להרגיש
מישהו/מישהי יכול לדבר בפרטי?
11 באוקטובר 2021, 10:33
מצב רוח
התאהבות
2 תשובות
בשמחה
ב
בוגר ומיושב
כן
ח
חזי סמור כבשה
באותו הנושא:
למה בכל מקום שאני הולכת אני מרגישה שאני לא שווה בגלל שאני מלאה?
אפשר מישהו לפרוק לו?אני מרגישה מצוברחת ..זה בגלל משהו ממש טיפשי,בגלל שיער..
בנות, יש מצב שיש לי בחילה בגלל שאני אמורה לקבל מחר?
אני הבנתי שאני מרגישה משהו למישהו ונראלי אני עמוק בפרנדזון מה אני אמורה לעשות
לנתק קשר עם ידידה טובה בגלל שאני מרגיש אליה משהו והיא לא רוצה להרגיש ?
אני חולה והייתי אמורה לנסוע מחר לתל אביב עם חברות אבל אני לא יכולה לבוא בגלל שאני לא מרגישה טוב
ממש כואבת לי הבטן, הגיוני שזה בגלל שאני אמורה לקבל מחזור?
זה הגיוני שאני לא מרגישה טוב בגלל שהתחיל לי מחזור או שזה משהו אחר?
אם אני לא שולחת לו הודעה בגלל שאני מרגישה שאני חופרת לו והוא כמעט ולא שולח לי הודעות הראשון.מה אני אמורה לעשות? אולי
המשפחה אמורה להיות הדבר שאני אמורה לסמוך ולהרגיש בטוחה אבל אני לא מרגישה ככה
אני מרגישה שאני עומדת לקבל משהו מסוכן רפואי בגלל מצב נפשי