2 תשובות
תדברי עם מישהו
תפני למישהו בבקשה
אני פה בשבילך 24/7 לא מגיע לך משפחה כזאת
תפני למישהו בבקשה
אני פה בשבילך 24/7 לא מגיע לך משפחה כזאת
האמת שאני גם פעם הייתי רב עם ההורים ועם האחים שלי יש לי אח גדול וקטן ובין כל אחד לאח יש הבדל של 5 וחצי שנים אז לא היינו "חברים" כלכך לכל אחד היה את האינטרסים שלו והיום אני בן 21 ואחי הגדול בן 26 ואני ואחי הגדול גרים לבד כבר כל אחד שוכר דירה וכבר התבגרנו ואנחנו כבר איזה 3 שנים לא רבים והכל בסדר תראי זו רק תקופה עד שתגדלו ותתבגרו זה לא לכל החיים)
באותו הנושא: