9 תשובות
כן, זה הגיוני. גם לי היה חום אחרי החיסון
כן זה לגיטימי זה מראה שהחיסון עובד אצלך בגוף
ברור זאת תופעת לוואי מאוד נפוצה
כן
היה לי גם חום
הגיוני גם לי היה