8 תשובות
כן, אם היה שם חולה קורונה. קרה לחברה שלי..
כן, החיסון גם ככה לא מגן
שואל השאלה:
אבל איך אפשר לדעת אם זה קורונה או רק התופעות לוואי של החיסון? כי שניהם זה אותם תסמינים
כן, לוקח לחיסון שבוע עד שהוא באמת מגן.
אי אפשר לדעת, אם יש לך תסמינים כנראה זה בגלל החיסון.
תחכי כמה ימים ותראי אם זה עובר.
תעשי בדיקה כדי לוודא
אותם תסמינים למה? כי בחיסון הזה יש קורונה ככה הגוף שלך ידע איך להגיב לקורונה אחרי החיסון למרות שהוא בכלל לא עוזר