10 תשובות
מחזור לא מעיד על קצב הגדילה שלך. זה רק אומר שאת יכולה להביא ילדים. את צומחת עד גיל 18-20 אז כנראה שתגבהי
שואל השאלה:
אבל לפי מה ששמעתי אחרי 3 שנים מתחילת המחזור הסיכויים לגדול עוד ממש צונחים
אבל לפי מה ששמעתי אחרי 3 שנים מתחילת המחזור הסיכויים לגדול עוד ממש צונחים
אנונימית
לע
דרך בכלל מספיקים לגובהה שנתיים אחרי המחזור כמה גבהת מאז שקיבלת מחזור? ולגבי החזיה יש מצב שתעלי במידה החזיה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שכשקיבלתי הייתי סביבות 157 אבל אני ממש לא יודעת, רק משערת
יודעת שבכיתה ז'-ח' הייתי משהו בין 160 ל163
אני חושבת שכשקיבלתי הייתי סביבות 157 אבל אני ממש לא יודעת, רק משערת
יודעת שבכיתה ז'-ח' הייתי משהו בין 160 ל163
אנונימית
בגובה שלך תלוי מאוד בגובה של ההורים אבל בדרך בכלל לא גוהבים הרבה שנתיים אחרי המחזור
אנונימית
שואל השאלה:
שני ההורים שלי סביבות 175 ואחותי(י''ב, 17) משהו כמו 167-8
שני ההורים שלי סביבות 175 ואחותי(י''ב, 17) משהו כמו 167-8
אנונימית
את גם תהיה משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
170+ או 165+?
170+ או 165+?
אנונימית
1.65 בערך תהיה
באותו הנושא: