9 תשובות
עצבן תחיים אבל אין מה לעשות פשוט מנסה לא לחשוב עליה
לא
כי אני יפה רצח ולא משווה את עצמי לאף אחד
כי אני יפה רצח ולא משווה את עצמי לאף אחד
לא. ברור שקינאתי באנשים אבל לא עד רמה ששנאתי אותם.
כן , זה מחרפן שיש אנשים שהם כל כך יפים , זה נראה כאילו הם מלאכים וזה מטריף אותי , למה אני לא כזאת ....
לא
כן וואי.
זה מוריד את הבטחון העצמי
זה מוריד את הבטחון העצמי
קורה לי בדרך כלל עם גבוהים כי אני די גמד
כן קרה לי שקינאתי במראה של אנשים מסוימים ולא אהבתי אותם בגלל זה, אבל זה לא הגיע למצב שממש שנאתי אותם באובססיה
מקנא במי שלא קולט כמה אני מדהימהה בן אלף
באותו הנושא: