4 תשובות
אה אם זה המבנה גוף שלה אולי לא
אני לא ככ בטוחה, אולי יש לה חילוף חומרים מהיר יותר אז כנראה שלא
אבל אני מניחה שאם היא תוכל בצורה לא בריאה אז היא כן תשמין כי היא תאכל יותר משהיא שורפת קלוריות
אבל זה לא בריא ועדיף להתייעץ עם דיאטנית לגבי המשקל והאכילה והכל
ואם הילדה בריאה ואוכלת טוב, אז הכל בסדר, אין סיבה סתם לעלות במשקל, זה רק משקל
אני לא ככ בטוחה, אולי יש לה חילוף חומרים מהיר יותר אז כנראה שלא
אבל אני מניחה שאם היא תוכל בצורה לא בריאה אז היא כן תשמין כי היא תאכל יותר משהיא שורפת קלוריות
אבל זה לא בריא ועדיף להתייעץ עם דיאטנית לגבי המשקל והאכילה והכל
ואם הילדה בריאה ואוכלת טוב, אז הכל בסדר, אין סיבה סתם לעלות במשקל, זה רק משקל
היא כנראה עושה מספיק ספורט בשביל לא לעלות
שואל השאלה:
איך? מתי? מגיל קטן היא ככה ואפילו בתת משקל
איך? מתי? מגיל קטן היא ככה ואפילו בתת משקל
אנונימית
שואל השאלה:
והגוף שלה עדיין לא סיים להתפתח
והגוף שלה עדיין לא סיים להתפתח
אנונימית
באותו הנושא: