12 תשובות
אבל אם עשית רק ארבע ימים זה כלום
באמת שאת מתלוננת סתם
כנראה זה המבנה גוף שלהן...
אם את כל כך רוצה את זה תמשיכי עם הספורט ותשקיעי אבל באמת שאת סתם מתלוננת
ונראה לי אני יודעת למה את מתכוונת ומה מעצבן אותך אבל זה משהו שאי אפשר לשנות כי זה נטו מבנה גוף
יש לך משקל ממש טוב לגובה שלך, לא תמיד מה שהן אוכלות לידך הם אוכלות תמיד.
תזכרי לעשות ספורט ולהיות בריאה לא בשביל תוצאות רק בשביל אורך החיים שלך והתוצאות יבואו על הדרך
ובהתחלה יהיה לך קשה לעשות תרגילים אבל עם הזמן זה נהיה יותר קל והתוצאות שוות את זה, את לא חייבת רק קלואי טינג יש עוד יוטיובריות כמוה
שואל השאלה:
עשיתי ספורט למשך שלושה חודשים כמעט רצופים. אני כבר עייפה, זה מייאש!
אנונימית
המשקל שלך מושלם, תעשי כמה ימים בשבוע וכמה מנוחה, אני השתפרתי ממש בתרגילים רק אחרי חצי שנה.
שואל השאלה:
חברה ממש טובה שלי סיפרה לי שהמשקל שלה הוא 52 (היא 1.71) ואני סיפרתי לה ששלי זה 57. זה נשמע ממש הרבה.. אין לי כבר כוח לכלום, הן רק אוכלות ואני רואה אותן זה מעצבן.. אני רואה אותן הולכות למסעדות ודופקות ופל בלגי או גלידה בזמן שאני בבית עושה ספורט.. זה קשה ומייאש ואין סיכוי שהן עושות ספורט..
אנונימית
יש סיכוי שהיא שיקרה לך על המשקל שלה, ואי אפשר לדעת מה היא אוכלת או לא אוכלת חוץ מהמסעדות
זה הפרש של חמש קילו
את לגמרי עושה עניין גדול משום דבר
את לא חייבת לעשות ספורט אם את לא רוצה פשוט קחי בחשבון מה יקרה
דבר שני, את בת שלוש עשרה
רוב הבנות בגיל הזה רזות רצח ואז גיל ההתבגרות וזה והגוף שלהם משתנה
שואל השאלה:
אז למה אני לא רזה כמוהן?
אנונימית
כי זה מבנה גוף חמודה
לא כולן נולדות אותו הדבר מה לעשות
ואת מתבכיינת על דברים שטותיים כמו חמש קילו
זה כלום הפרש בניך לבינם
זה כמו שמישהי תבכה למה לה היא שטוחה וחברה שלה עם ציצי גדול
או שמישהי תבכה כי לה יש עיניים חומות ולחברה שלה כחולות
אני באמת לא מבינה מה את רוצה
המשקל שלך ממש טוב
אולי הן רזות בגלל שזה המבנה גוף שלהן...
ובטח שהן שוקלות 40 ואפילו פחות כי את ממש גבוהה יחסית אליהן..
באותו הנושא: