10 תשובות
אולי
לא בהכרח
תעשה בדיקה בכל מקרה
תעשה בדיקה בכל מקרה
לא בהכרח אבל תעשה בדיקה
לאו דווקא
אבל תבדוק בכל מקרה
אבל תבדוק בכל מקרה
לא חח מה הקשר עייפות לקרונה או שגם זה נהיה פתאום תסמין
^זה כן תסמין אבל זה ממש לא בהכרח כי עייפות זה משהו נפוץ
וואי אני מה זה עייפה עכשיו אולי יש לי קורונה?
חחחלא אני המצאתי את התסמינים של הקורונה, שאלת עניתי
וכמו שאמרתי זה לא בהכרח כי כמעט כל אחד עייף אבל אם הוא היה ליד חולה בלי קשר עדיף לו לבדוק
וכמו שאמרתי זה לא בהכרח כי כמעט כל אחד עייף אבל אם הוא היה ליד חולה בלי קשר עדיף לו לבדוק
^הייתי צינית.....
מן הסתם
אמרתי באופן כללי שלא כל דבר זה אמור להיות קורונה אבל בלי קשר עדיף לבדוק
אמרתי באופן כללי שלא כל דבר זה אמור להיות קורונה אבל בלי קשר עדיף לבדוק
באותו הנושא: