12 תשובות
אני בת אבל אגיד על בנים שמאוד
זה לא ישנה את דעתי עם אני מאוהב בה או לא אבל אני כן יוהב את זה
^same אז אני חושב שזה כן נחשב שזה מעלה
מאוד
אם היא גם מנגנת אני שולף טבעת
מאדד
מאוד
מאוד
לא
לא מעלה ולא מוריד... פשוט סתם יהיה כיף לשמוע אותם שירים (כי יש לנו אותו טעם...)