13 תשובות
מה זה "עושה לי את זה"??
פשוט נחמד שיש לנו אותו טעם
אנונימי
לי זה היה עושה את זה ממש למרות שאין לי טעם ספציפי בשירים אבל סבבה
זה מעלה אבל לא כזה משנה לי
כן מאוד
לא לכולם
מעלה ביותר
למה שיוריד
אנונימית
אם היא אוהבת רוק?
זה נחמד
אני חושבת שכולם יעדיפו לצאת עם מישהו שיש להם תחומי עניין משותפים איתו
לי זה היה עושה את זה עם זה היה הפוך
תגובה ראשונה *אם.

לנושא: לא יודע אם זה כזה רלוונטי, אבל יכול להוות נושא לשיחה בשביל "לשבור את הקרח".
לא עושה לי את זה אבל זה כן מעלה קצת כי אז אפשר לשמוע את אותם השירים ביחד ושכולם יהיו מרוצים