2 תשובות
אין לזה חוקים, מה שאת אוהבת ורוצה ללבוש תלבשי
אבל אצלי זה ככה:
1. לזרוק
2. סטייל
3. לזרוק
4. סטייל
5. סטייל
כשבא לך לעשות רושם טוב ומושקע, אז בסטייל.
לסופר נגיד או להוציא את הכלב לא, אין סיבה, אבל למפגש עם חברים אפשר.
פשוט תלבשי מה שנוח לך וזהו