5 תשובות
קצת בייסיק אבל כן
פיפטי פיפטי
יחסית סטייל אלא אם אין לי כוח להשקיע ואז בייסיק
כן יותר סטריט וור ובגדים רחבים כאלה
כמובן שגם הנעליים לוקחות חלק ובשביל אאוטפיט טוב צריך נעליים פצצה
וואי בטירוף