12 תשובות
תאכלי שווארמה. אין קשר לאם את שמנה או לא. :)
אוכלת ולא שמה על אף אחד
כי כפרה בואי שווארמה הרבה הרבה יותר טוב מכל היקום הזה ביחד
תאכלי
שואל השאלה:
בלאפה יותר טעים
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מרגישה רע אח"כ
אנונימית
וואי וואי איך באלי שווארמה
תאכליי שימי ז*ן על כולם ותאכלי אין שום סיבה שתרגישי רע
אנונימית
מותר לך לאכול מה שאת רוצה גם את שמנה
שואל השאלה:
איזה נסיכים תודהה ואוו באמת תודה
אנונימית
בתאבון דארלינג
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אוכלת בלי הלאפה?
אוכלת ונהנת.
בתיאבון❤