14 תשובות
לא הכל עובד לפי המראה
אני בן אבל כן קרה לי נמשכתי אל מישהי איזה 3/4 חודשים והיא בכלל לא הייתה הטעם שלי
משיכה לאופי בעיקרון..
כן
כן ואני לא מבינה את זה
אנונימית
מה נעשה
כן
הוא גורם לי להרגיש משהו שאני אפילו לא יודעת אפילו איך להסביר אותו.
וסעמק, גם לא יקרה בינינו כלום
כל הזמןן
שואל השאלה:
לאא אני מתכוונת גם אם זה נגיד סתם ככה ברחוב, מישהו שאתן לא מכירות את האופי שלו
וואלה לא אבל אני מבינה מה את אומרת
כן -_-