7 תשובות
כנראה שתעשה לך בנייה על אותה האצבע ותעשה גל כרגיל
את יכולה לבקש ממנה שתתקן לך אותה
או שתעשי בניה כדי להשלים את האצבע או שתקצרי את כולן לגובה שווה
שואל השאלה:
כמה בנייה עולה? זה יקר?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני מה זה מבואסת
אנונימית
נראה לי שאם את רק משלימה ציפורן אז לא ככ הרבה אבל בכללי זה יקר אז עדיף לך לקצר את כולן כי בלק גל (לי לפחות) אורך בטיל הציפורניים
לא יודעת איך שלך אבל שלי תמיד אם נשברת ציפורן אחת פשוט משלימה ועושה כרגיל בלי תוספת תשלום או משהו
באותו הנושא: