התחברות
הרשמה
איך לפתח יותר קוביות אני רוצה 8 לא 6?
15 בינואר 2013, 15:28
בטן
קוביות בבטן
ריבועים בבטן
קוביות
חיטוב
2 תשובות
אין דבר כזה.. יש כאלה שיש להם 6, יש כאלה שיש להם 8, ויש כאלה שש להם 4... נולדים עם זה אי אפשר לפתח יותר חח
א
אני בת!!!!
תלך למכון כושר
M
MEA
באותו הנושא:
בנות, מה יותר מושך ידיים שריריות או קוביות בבטן?
מה יותר יעצבן אתכם, ששלחתם הודעה למישהו והוא אפילו לא פתח אותה או שמישהו פתח והתעלם?
בנות מה יותר מושך אתכן גוף שרירי עם קוביות או גוף רגיל כמו של ציון ברוך?
לבנים יותר קל לפתח קוביות בבטן מאשר לבנות? או שה לא קשור?
רואים התחלה של קוביות? אני רוצה רק לחטב שיהיו קוביות ממש בקטנה, תודה ושבת שלום 3>
מה יותר יפה לבת קוביות בבטן או בטן שטוחה?
יש לי קוביות חברה שלי אמרה שזה מכוער והיא רוצה להיפרד מימני מה לעשות?
בנות מה אתן יותר אוהבות קוביות או/גומות?
מה יותר יפה לדעתכם לבת בטן שטוחה או עם קוביות?
איך לפתח קוביות בבטן?
איזה תרגילים מפתחים קוביות בבטן?