26 תשובות
זה ספר שלך ואת עושה בו מה שנראה לך נכון
כןן! הכי טוב זה להביא חלקים מהחיים שלך ככה זה גם נשמע יותר טוב
בהצלחה ;)
רגע מה לא תמים בלהט"ב? תוסיפי.
אה והספר נשמע מושלם.
אה והספר נשמע מושלם.
תכתבי בספר מה שבא לך הריי בכל זאת זה ספר שלך..
בהצלחה
בהצלחה
תוסיפי מה שאת רוצה בשביל העלילה אל תשני אותה בשביל הסביבה או מה יגידו
אני אוהבת את הסגנון של הארי פוטר אז תעדכני
תוסיפי מה שאת רוצה בשביל העלילה אל תשני אותה בשביל הסביבה או מה יגידו
אני אוהבת את הסגנון של הארי פוטר אז תעדכני
דבר ראשון אני גאה בך ומקווה שהספר יצליח ודבר שני תוסיפי דמעות להטביות אם זה משפר את הספר ואם את רוצה להוסיף אל תפחדי ממה שהמשפחה שלך תגיד כי הכי חשוב שהספר יהיה טוב ושתאהבי את מה שכתבת
תוציאי ותוסיפי את הלהטב אם זה מה שאת רוצה.
אני תליתי בכניסה לחדר דגל של הלהטב ושל הביסקסואל למרות שהמשפחה שלי הומופובית ואני בי (אין להם ברירה אלא לחיות עם זה)
אני תליתי בכניסה לחדר דגל של הלהטב ושל הביסקסואל למרות שהמשפחה שלי הומופובית ואני בי (אין להם ברירה אלא לחיות עם זה)
אמאל'ה כשתוצאי אני כל כך קונה אותו! איך יקראו לו?
בתור מישהו שכותב:
את ממש ממש ממש תשנאי את הספר ותחשבי שהוא ממש גרוע וקרינג'י אבל אנשים אחרים יאהבו אותו, הסיבה היא שאת כבר תכירי לחלוטין את העלילה ותדעי בדיוק איפה כל דבר יקרה ותקראי אותו מאות פעמים וזה לגמרי יהפוך אותו לגרוע בעינייך,
זה קרה לי עם כל שיר שכתבתי עד עכשיו, והשיר שזכה להכי הרבה אהדה בקרב הקוראים הוא השיר השנוא עליי שאני הכי לא מסוגל לקרוא כי זה מעפן
את ממש ממש ממש תשנאי את הספר ותחשבי שהוא ממש גרוע וקרינג'י אבל אנשים אחרים יאהבו אותו, הסיבה היא שאת כבר תכירי לחלוטין את העלילה ותדעי בדיוק איפה כל דבר יקרה ותקראי אותו מאות פעמים וזה לגמרי יהפוך אותו לגרוע בעינייך,
זה קרה לי עם כל שיר שכתבתי עד עכשיו, והשיר שזכה להכי הרבה אהדה בקרב הקוראים הוא השיר השנוא עליי שאני הכי לא מסוגל לקרוא כי זה מעפן
שואל השאלה:
תודה על התמיכות!!❤❤
להוציא לאור זה חלום שלי מגיל קטן מאוד ועכשיו אני בת 21 ואחרי שירות לאומי עם כסף ממנו גם אז אני יכולה.
וכרגע קוראים לו ' פרח היקום. '
אעדכן אם עוד אזכור את השאלה, כי אני מכורה לסטיפס. בכל מקרה כתבתי את שם הספר כרגע, למרות שאני לא יודעת אם יגידו לי לשנות אותו בעתיד.
ואני מדברת עם אותיות אית"ן לרוב רק בספרים, זה פשוט מוזר לי לא בספרים.
ההוצאה שאני איתה היא 'כתיבהטובה.' אני עם מלווה מתוקה בשם עדי.
ואני פוחדת פשוט כי אבא שלי הוא הומופוב כמו החרדים. אבל הוא אוהב את הספרים שלי.
תודה על התמיכות!!❤❤
להוציא לאור זה חלום שלי מגיל קטן מאוד ועכשיו אני בת 21 ואחרי שירות לאומי עם כסף ממנו גם אז אני יכולה.
וכרגע קוראים לו ' פרח היקום. '
אעדכן אם עוד אזכור את השאלה, כי אני מכורה לסטיפס. בכל מקרה כתבתי את שם הספר כרגע, למרות שאני לא יודעת אם יגידו לי לשנות אותו בעתיד.
ואני מדברת עם אותיות אית"ן לרוב רק בספרים, זה פשוט מוזר לי לא בספרים.
ההוצאה שאני איתה היא 'כתיבהטובה.' אני עם מלווה מתוקה בשם עדי.
ואני פוחדת פשוט כי אבא שלי הוא הומופוב כמו החרדים. אבל הוא אוהב את הספרים שלי.
אנונימית
קראתי כמה ספרים שהכניסו להטב וזה הרגיש נורא מאולץ ובכח, אם תצליחי להכניס בצורה חלקה ונינוחה אז מעולה, אבל נראה לי זה רק יסבך אותך גם ברמה האישית מול אבא שלך וגם מול הקוראים, עדיף להתחיל עם משהו פשוט לדעתי
בהצלחה ❤ חלום שלי להוציא ספר
שואל השאלה:
אוקיי
ואני בעצמי מהלהט"ב אז בגלל זה אני רוצה
אני יודעת מה זה לקרוא ספרי הרפתקאות כשכולם או רובם בלי אף להט"ב
אוקיי
ואני בעצמי מהלהט"ב אז בגלל זה אני רוצה
אני יודעת מה זה לקרוא ספרי הרפתקאות כשכולם או רובם בלי אף להט"ב
אנונימית
שואל השאלה:
למה להשאיר את זה כחלום?(:
את יכולה להתחיל להתאמן בכתיבה בווטפאד
יש שם גם מדריכי כתיבה בשפע
אני גם כותבת שם ומתאמנת שם ואני גם מקבלת שם ביקורות וזה נחמד וקצת מאוד הכנה לעולם האמיתי ואת גם לומדת ומשתפרת וגם יש לך קוראים אחרי שאת מתפרסמת
אבל אם את רוצה לפרסם ספר אז תדעי כבר עכשיו שאסור לפרסם ספר שפורסם קודם באתר
למה להשאיר את זה כחלום?(:
את יכולה להתחיל להתאמן בכתיבה בווטפאד
יש שם גם מדריכי כתיבה בשפע
אני גם כותבת שם ומתאמנת שם ואני גם מקבלת שם ביקורות וזה נחמד וקצת מאוד הכנה לעולם האמיתי ואת גם לומדת ומשתפרת וגם יש לך קוראים אחרי שאת מתפרסמת
אבל אם את רוצה לפרסם ספר אז תדעי כבר עכשיו שאסור לפרסם ספר שפורסם קודם באתר
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה ידרבן אותכם לקנות:
גדלתי על סופרים כמו גלילה רון פדר עמית, דבורה עומר, זוהר אביב, ריק ריירדן, ג'יי קיי רולינג ועוד כמה כאלה
ואם זה ידרבן אותכם לקנות:
גדלתי על סופרים כמו גלילה רון פדר עמית, דבורה עומר, זוהר אביב, ריק ריירדן, ג'יי קיי רולינג ועוד כמה כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מושפעת מהםן בכתיבה
ואני מושפעת מהםן בכתיבה
אנונימית
שואל השאלה:
(;
(;
אנונימית
העניין עם ספרים טובים הוא שיש שלושה גג ארבעה סיפורי אהבה בדרך, אם אחד מהם יהיה להטבי אוטומטית רבע או שליש מהספר יהיה סביב זה וזה ירגיש כאילו זה נדחף לשם בכח (כי לא רבע מהחיים שלנו סובבים סביב להטב, וזה לא ירגיש כמו משהו שנראה לנו חלק מהחיים שלנו), אבל אם זה נגיד משהו צדדי שם ויש במהלך הסיפור אזכור לאיזה 15 זוגות שונים זה יהיה פחות מאולץ אם זוג אחד יהיה להטבי
זה פשוט מאד תלוי איך תכתבי את זה... ראיתי ספרים עם אזכורים להטביים שהיו ממש סבבה וראיתי ספרים שפשוט עצבן אותי לקרוא כי זה הרגיש נורא מתאמץ
זה פשוט מאד תלוי איך תכתבי את זה... ראיתי ספרים עם אזכורים להטביים שהיו ממש סבבה וראיתי ספרים שפשוט עצבן אותי לקרוא כי זה הרגיש נורא מתאמץ
שואל השאלה:
כמו שאמרתי אני יודעת מה זה להיות להט"ב אז אולי זה יעזור
יש כאלה שנכנעים לבקשות קוראים להכניס להט"ב ואז זה מאולץ
אבל סופרים שכמוני לא
כמו שאמרתי אני יודעת מה זה להיות להט"ב אז אולי זה יעזור
יש כאלה שנכנעים לבקשות קוראים להכניס להט"ב ואז זה מאולץ
אבל סופרים שכמוני לא
אנונימית
תאמת שאני עובדת על סיפור לפרסם בוואטפד שזה כאילו המשך ישיר לסוף של הארי פוטר עוד כמה זמן אני אסיים אותו
שואל השאלה:
אה ולזה קוראים ' פאנפיק ' למה שאת כותבת
לפאנפיקים להארי פוטר יש אתר משלהם,
קוראים לו ' פורטל הארי פוטר הישראלי ' אני בו גם"_"
קודם ממיינים אותך לבית בכאילו למשחק שם ואז את יכולה לכתוב
אבל אפשר גם בווטפאד פשוט שם יש הכול
אה ולזה קוראים ' פאנפיק ' למה שאת כותבת
לפאנפיקים להארי פוטר יש אתר משלהם,
קוראים לו ' פורטל הארי פוטר הישראלי ' אני בו גם"_"
קודם ממיינים אותך לבית בכאילו למשחק שם ואז את יכולה לכתוב
אבל אפשר גם בווטפאד פשוט שם יש הכול
אנונימית
אוף את אלופה מידיי
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה 3>
ותודה 3>
אנונימית